- Kompot & İçki
- Tərəvəz
- Təbii Otlar
- Şirniyyatlar
- Mürəbbə & Cem
- Ədviyyatlar
- Un Məhsulları
- Süd Məhsulları
- Ət Məhsulları
- Bal
QAXDAN.AZ-da Sifarişinizi Necə Ləğv Etmək və ya Dəyişmək olar
Biz başa düşürük ki, bəzən sifarişinizi ləğv etməli və ya dəyişdirməli ola bilərsiniz. QAXDAN.AZ-da bu cür sorğuları yerinə yetirmək üçün sadə bir prosesimiz var:
Sifarişinizin Ləğv Edilməsi:
Vaxt çərçivəsi: Sifarişinizi ləğv etmək üçün satın aldığınız andan 2 saatlıq bir pəncərəniz var. Bu pəncərəni göndərin, sifariş artıq emal edilmiş və göndərilməyə hazır ola bilər.
Hesabınız vasitəsilə: Bizimlə hesab yaratmısınızsa, daxil olun və "Sifarişlərim" bölməsinə keçin. Sifariş statusu hələ də "Gözləmədədir"sə, ləğv etmək seçiminiz olacaq.
Qonaq olaraq: Əgər qonaq kimi çıxış etmisinizsə, sifariş təfərrüatlarınıza daxil olmaq üçün təsdiq e-poçtunuzda verilmiş linkdən istifadə edin. Ləğv etmək hüququ varsa, burada seçim tapa bilərsiniz.
Dəstəklə əlaqə saxlayın: Əgər yuxarıdakı üsullarla ləğv edə bilmirsinizsə, dərhal sifariş nömrənizlə müştəri dəstəyi komandamızla əlaqə saxlayın.
Sifarişinizin dəyişdirilməsi:
Dəyişiklik Təfərrüatları: İcra prosesimizin sürətinə görə biz sifarişi dəyişdirə bilməyə bilərik. Bununla belə, verilən vaxt çərçivəsində sifarişi ləğv edə və düzgün məlumatlarla yenisini yerləşdirə bilərsiniz.
Dərhal Tədbir: Çatdırılma ünvanını dəyişdirmək və ya təfərrüatları düzəltmək lazımdırsa, ən qısa zamanda müştəri dəstək komandamızla əlaqə saxlayın.
Diqqət edin: Xüsusi hazırlanmış və ya fərdiləşdirilmiş məhsullar üçün sifarişlər istehsal olunduqdan sonra dəyişdirilə və ya ləğv edilə bilməz.
Müştəri Dəstəyi Əlaqəsi: İstənilən yardım üçün vebsaytdakı əlaqə formamız və ya e-poçt ilə bizimlə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Biz sizə qüsursuz alış-veriş təcrübəsi təqdim etməyi hədəfləyirik və müştəri xidməti komandamız hər bir sifarişdən məmnunluğunuzu təmin etmək üçün buradadır.
Design and software: Bilişim Hizmetleri